žaba a štír
Bohužel nejenom pohled do přírody ukazuje, že lidská přirozenost funguje krapet jinak.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQtAMADkPeGbmw6dAl5yCtbmmqgqDF-K_GjibW4n7xi6fNkhBvlS7xE8V6EQQ1f2LhSHD6WA5B6Y4KPghyphenhyphentQ9ht-p6GGYetvQtsZQwPwYkv_zJwqR3-tCQ7d6TddOu0ocUQCANvzfa2B0/s200/%D0%B6%D0%B0%D0%B1s.jpg)
-Ну нет уж, я тебя стану перевозить, а ты меня возьмешь да ужалишь, ищи дураков
-Но лягушка, если я тебя ужалю, ты утонешь а я вместе с тобой, так что зачем мне тебя жалить?
И лягушка согласилась. Скорпион влез ей на спину и они поплыли. Когда они доплыли до самой середины реки скорпион ужалил лягушку, та начала тонуть и из последних сил сказала:
-Зачем же ты ужалил меня? Ведь ты тоже утонишь, где же здесь логика?
-Причем здесь логика?
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheGW1Zz7EEdHeQu4lCXBcSQai42IUsVhPajQelh13jxlLMj1_ild80LPL3pEtpsdGd8Nlc_t7BjzxbUBQGOB7RgE81wa2hl9gBmL7hcwBul-LWcSKSQiM9U9NqpNilASWpAgzRb8FP2JU/s200/%25D1%2581%25D0%25BA%25D0%25BE%25D1%2580%25D0%25BF%25D0%25B8%25D0%25BE%25D0%25BD.gif)
"Иногда
в жизни всё гораздо проще, чем мы думаем. Вор - ворует, Лгун - врет,
Критик - критикует, а Насмешник - насмехается. Цель жизни Вредины -
вредность. Нужно знать свою цель и идти к ней, несмотря ни на что. Ранят
не критика или насмешки, а Ваша реакция на них."
Бодо ШеферТы не можешь и не должен...
zаставлять человека заниматься поисками себя, все равно, что тащить осла к водопою.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjwLF3MxYil52k8RiTWaC5OgNGgX85I4qOD6kwd4omWpFZuuKdn8jvkA4xh7YtGzQf03TFFRBBwaU_czczebz-eTgU0LRl0ecC3BBzswqVwq9g7rfwao_Hqjh3P4ezJEjUx9YXR6OJA1WA/s1600/ocel.jpg)
Так же многие люди делают с людьми. Ты будь в покое. Ты не можешь и не должен исправлять чей-то ум!" Цезарь Теруэл
„Celý svět je jeviště a všichni lidé na něm jenom herci: mají své příchody a odchody; za život každý hraje mnoho rolí,“ vložil Shakespeare do úst jedné z postav své komedie Jak se vám líbí.
.JACQUES:"
Celý svět je scéna a muži, ženy, všichni jsou jen herci. Mají svá "vystoupí" a "odejde" a jeden herec hraje v sedmi aktech až sedm úloh.
Nejprv
nemluvňátko, v peřince vrnící a cintající. Pak žáčka s torbou, s
červánkovým líčkem, jenž, fňukaje a nerad, jako šnek se šourá do školy.
Pak zamilovaného, jenž vzdychá jako pec a tklivě "její" opěvá obočí.
Pak
vojáka - karaj, karamba! - s kníry jako pardál, hráče a rváče
lechtivého na čest, bublinu slávy lovícího v jícnech nabitých děl. Pak
pana sudího s kulatým bříškem dobře napapaným, s pohledem přísným,
bradkou pěstovanou, omšelé průpovídky ronícího.
Tak hraje, hraje, až v šestém aktu přehraje na dědka. Má bačkory, na nose brýle, u opasku měšec,
mladistvé spodky, ještě zachovalé, se na něm plandají a mužný hlas mu směšně přeskakuje do fistulky a piští zas jak děcku. Sedmý akt, jímž smutně napínavý děj se končí, je čiré zapomnění: pryč a pryč je zrak a sluch a čich a chuť a všechno.
Tak hraje, hraje, až v šestém aktu přehraje na dědka. Má bačkory, na nose brýle, u opasku měšec,
mladistvé spodky, ještě zachovalé, se na něm plandají a mužný hlas mu směšně přeskakuje do fistulky a piští zas jak děcku. Sedmý akt, jímž smutně napínavý děj se končí, je čiré zapomnění: pryč a pryč je zrak a sluch a čich a chuť a všechno.
Каждый
из нас играет роль, желаем мы этого или нет, осознаем или же остаемся в
неведенье, но каждый день нам приходится надевать некую маску, которая
дает чувство внутреннего комфорта и уверенности в себе. Использование
ролей – это возможность быть разным в каждой ситуации."